Monday, January 5, 2009

Kehidupan aku yang baru telah bermula....

hello everybody....sudah lama aku tidak membuat post di blog ini....memandang kan aku sekarang nie bz dgn project and final exam yg menjelang tiba dlm masa 2 mggu lagi..berbalik pada kehidupan aku..sekarang sudah masuk thn baru iaitu thn 2009 yg sy harap kan akan menjadi satu kenangan indah dlm hidup aku..aku tahu itu sgt mustahil,coz apa2 pun boleh terjadi...kehidupan aku di thn 2008 byk meningal kan kesan yg sangat menyedih kan aku..tetapi ada juga corat coret yg membuat aku gembira..kehidupan aku pd thn lepas menjadi teruk..aku mula menjadi liar dr apa yg aku sangka kan...aku langsung tidak mengendah ka hal pelajaran aku..aku dpt rasa kan aku menjadi lebih teruk akibat terpengaruh dr kwn...owh,god,pls help me....but sometime i feel my life not that bad...coz ada lagi kehidupan org yg lebih teruk dari aku..semenjak aku break-up dgn gerek aku,hidup aku sgt lah sunyi bagaikan hidup di dunia alien...ceeewwaahhh...hehehe....tp semenjak aku megenali seseorg yg bernama 'C' bkn nama sebenar,aku terasa hidup aku kembali pulih seperti sedia ada...adakah ini bermakna kau jatuh cinta pada si dia??but who knows right...walaupun kami hidup berjauhan,tp aku rasa gmbira sgt kerana dpt mengenali dia...sekarang kami dlm proses untuk menjalin kan hubungan...aku harap,apabila sudah bercouple dgn dia,hidup aku akan lebih happy walaupun hidup berjauhan....hati ini bagai kan nak gila coz x sbr nak berjmpa dgn dia..kerana dia seorng yg dpt mgubati hati yg sayu ini..(jiwang la plak)...
so,sampai sini saja coretan kehidupan aku pada thn yg baru ini...
will be continue.....

4 comments:

Anonymous said...

all the best in ur final exam bro..
=)

BuRn said...

owh...siapa ker dier itu?Ingin aku mengenalinya..dear dou have fear for long distance relationship?If u have u dont have reason to afraid...Belive me..

Eric said...

thnk shaikh...

Eric said...

hai burn,yes,i have that fear...

Post a Comment