Sunday, March 8, 2009

malu nya aku..

hari ini sy telah mencipta rekod keran air mata ku jatuh berlinangan buat kali pertama nya dlm tahun ini since my grandpa died last 2 years....sy terasa teramat malu,kerana aku anggap diri ku ni jijik dan tak layak untuk bersama org yg ku amat cintai...aku tahu ini bkn salah mu,tp di dalam lubuk hati ini terasa malu yg teramat sgt..aku ialah org yg sgt sensitif,mana2 perkataan yg aku x suka,akan mudah membuat aku sedih,kecewa..tp,pernah ka kau terfikir bagaimana perasan aku?pernah kah kau terfikir apa yg akan berlaku?..aku juga manusia biasa yg mempunyai perasaan..aku juga mempunyai hati...
tp pernah kah kau fikir smua itu?
aku ingin meminta maaf kerana aku x dpt nak jawab panggilan mu td..aku terasa malu untuk berkomunikasi dgn mu lagi...maaf kan aku sayang..di dlm lubuk hati ini,aku amat mencintai mu lebih dr segala nya..namun apa kan daya untuk ku menerus kan hubungan ini lagi..jiwa ku amat terseksa bila sesaat tak mndgr suara mu,wajah mu sayang..aku bkn nya sengaja untuk tidak menjawab panggilan mu dan x membalas msg mu itu..aku ingin menjwb,tp rasa hati ini tersangat malu..
aku harap kau akan mengerti sayang ku,dgn apa yg aku tulis di blog ku yg serba hodoh ini..
hanya di blog ku ini ku dpt meluahkan perasaan ku yg terpendam sekian lama nya..
hanya blog ini menjadi teman ku utk mndgr cerita tentang hidup ku...
jangan tinggal kan daku sayang..
tampa mu hidup ku tak bermakna...
tampa mu jiwa ku terseksa...
wahai sayang ku..
tahu kah kau,
ku terimu dgn seadanya,
aku tak mementingkan rupa,
aku tak mementingkan cara hidup mu,
uurrgg,
aku hanya penting kan keihklasan hati mu..
AKU AMAT MENCINTAI MU.....

1 comments:

-err, said...

tapetape.
sy ade.
huhu~

Post a Comment