Wednesday, April 22, 2009

RUMAH.house

hey everyone!lama dah sy tak post new entry kan,coz im quite bz bila balik miri ni..so,today my entry is about my bro house..dah tak ade idea lain,so i post jer la pasal my bro punya,sambil tu dapat lah promote dak rumah ni coz bila rumah ni siap jer,akan di beri sewa...

View dari luar rumah

ni lah view dari luar rumah my bro..it is SINGLE-STOREY TERRACE HOUSE..its about RM200,00+++..this house ada 4 bedroom,2 bathroom..nice right?rmh nie dah 80% siap..may be on the end of june or early july,this house boleh di guna..and kepada sesiapa yg nak menyewa,rmh ini merupakan complete dgn perabot sekali..

ni view dr dlm(sitting room)

one of the bedroom

wet kitchen

parking space

so,kepada sesiapa yg 'mempunyai niat' bukan niat jahat,tp niat untuk menyewa rmh ni,rajin2 kan lah diri tu contact sy or my family member..ceewwaah,dah mcm broker rmh plak.!!buka ape,this is one of my field dlm course yg sy ambil n blajar skarang nie..dpt lah ilmu berbisnes sket..owh,one more thing,kawasan perumahan nie mmg dkat la dgn kedai2 yg ade di sini..perumahan ni terletak di TAMAN TUNKU bersebelahan dgn SMK TAMAN TUNKU MIRI(my ex-school) jer..so take ur time to look up.!!!jgn lupe,contact lah sy kalau berminat..sementara stock masih ada!!!hehehe..



TIME:1.11PM
DATE:23th APRIL O9
HAPPY.semacam jer


3 comments:

Anonymous said...

yerghh..sama design umah mekorg..mekorg pun ngah beli umah baru tok..wahaha..nunggu siap...

Eric said...

yaka?same place ka?

Anonymous said...

Hi Eric..since u'r from Taman Tunku please help me to look for a house to rent..my budget between 400-500..me from Kuching still in Kuching rite now....and I bet your bro house rental must be much more than that rite..he.he..

Post a Comment