Thursday, May 14, 2009

terlanjur.CINTA


tanggal 14th may 2009 merupakan telah berakhir nya hubungan aku dgn org yg amat aku syg..punca berpisah bukan nya oleh sebab2 berlaku nya curang atau pun perselisihan faham..tetapi terpaksa berpisah oleh kerana mahu terus kan hidup dgn cara yg berlainan...setelah siDia mencerita kan semua hal nya kepada aku,so aku terpaksa membuat keputusan yg aku hanya mahu dia jd seorang kawan sahaja kpd aku,kerana aku tidak mahu lebih sedih pabila di lain hari...walaupun ia nya amat sakit untuk aku luahkan perkataan tersebut,namun aku terpaksa jua untuk mengucapkan nya..pada detik itu juga aku telah menjatuhkan setitik air mata aku yang aku telah lama tidak keluarkan..arrgghhh,perkara sebegini amat menyakit kan..

disini aku ingin menyatakan yang aku tidak pernah jumpa prg seperti dia..dia amat sempurna di mata aku..tp apa kan daya,aku tidak dpt meneruskan hubungan ini lagi..kerana aku tahu ini merupakan jalan yang terbaik untuk kami berdua...arrggghhh,kenapa air mata ini tak henti mengalir..aku paling tidak suka part2 mcm ni...errmm,satu lagi,patut lah hujan turun hari ni,mcm tau2 jer aku akan putus cinta...awan menangis lebih awal dari aku...arrgghh,adakah ini takdir???...

aku berasa bersyukur sgt2 kerana berpeluang merasa cinta dia walaupun hanya sekejap...aku sgt2 gembira juga kerana dpt mengenali dia dan aku juga gembira kerana dia hadir dlm memory hidup aku dan pergi dgn keadaan yang amat tenang dari cerita hidup ku...sebenarnya aku nak menghadiah kan dia dengan cincin DIAMOND yang aku telah beli pd minggu lalu untuk di jadi kan sebagai tanda cinta aku kpd dia sebelum pemergian aku ke KUCHING...ingat kan nak bg Suprised,tp tak kesampaian...cincin ini akan aku simpan selama-lama nya untuk sebagai kenangan...sebelum aku mengakhiri post aku kali ini,aku ingin menghadiah kan satu lagu nyanyian Rossa feat Pasha iaitu "TERLANJUR CINTA"



TERLANJUR CINTA
Rossa feat Pasha


waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema
mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan

malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan


reff:
aku terlanjur cinta kepadamu
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta, aku tetap cinta

mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

15 comments:

Rush Murad said...

simpati.... masa untuk u masih dan panjang... fokus pada study dulu.. cinta akan datang kemudian... sempurna? mungkin di luar sana lebih ramai yg sempurna... tunggu sahaja masanya... suatu hari akan tiba jua... all the best!

Anonymous said...

Banyakkan bersabar ye...btw,i suka lagu tu..hehe..

zoul

Eric said...

Rush- ok Rush..i will concentrate on my stdy..i rase,telah tiba nya sy concentrate 100% on my stdy until im graduate..malas dah nak pikir2 pasal cinta nie..sungguh menyakit kan...


zoul- thnks ya...

gazyCristiano said...

Ader msalah dlm p'cintaan? lol

Eric said...

yes gazy...help me..!!!

Luaq Dome Ezplanade said...

satu perjalanan cinta yang sukar untuk kita jangka kan? apa2pun yang penting adalah fokus pada ur study dulu & terus berjaya..Walaupun ia satu keputusan yang sukar untuk dibuat..Abg doakan agar Eric akan terus tabah mengharungi perjalanan kehidupan yang masih jauh ini..take care & all the best!

Eric said...

thnks for dropping by Abg..i make a big mistake terima cinta org tu dulu..if not,this thing will not happen...

Wanhidayat said...

Erric...been there and done that...

Trust me...love is not easy to find. Once we feel, it means...the God wanted to test us... It is a GIFT... FORCED BY NATURE... It never comes with one... IT TAKES TWO TO TANGO...

Honestly, I used to try to feel & understand what love is during my study time...but it's never work...

Hoping you will find someone who can love you...seperti mana you menyayanginya.

We're still young...jgn mudah tewas pada perasaan, perasaan hari ini mungkin tidak sama dengan perasaan esok lusa...we have to get ready at all time.....

Apa2 pun...wishing u all the best...study smart...work hard...

Eric said...

hello Wan...

wah,terkejut pula tgok Wan comment kat sini..now im ok already..

yup,that true,may be i should not take it seriously during my study time..

btw,thnks for the comment ok..
moga Wan terus sukses....=)

AkuAyie said...

sdehnyer...
mesti dah lama bercinta kn?
sabarla..
maybe she's not for you.
One day you'll meet 'her' yg betul2 ditaqdirkan utk ko..
But it's good to know u accept eventhough your heart breaks..
x ramai org cm ko.
kbykn takkan dpt terima hakikat..

Eric said...

AkuAyuie- thnks ya..yelah,ape nak buat kan..kena terima hakikat jer lah..tak gune kalau nak menyesal..life must go on...=).

Eric said...

AkuAyuie- thnks ya..yelah,ape nak buat kan..kena terima hakikat jer lah..tak gune kalau nak menyesal..life must go on...=).

Izaakku said...

jiwang na eric....hahahaha
:)

Eric said...

jiwang ya mesti ler...=P

Isaac said...

hahahaha....
:)

Post a Comment